Obóz ASG In time

Oczy świata ponownie skierowane są ku niestabilnej Polandii. Bezpieczeństwo nie zostało w niej przywrócone mimo ogromnych starań. Linia frontu biegnie tym razem po cienkiej stronie dyplomacji i ekonomii. Wystarczy iskra aby rozpętać piekło. Ekspedycja Federacji Morandii odkrywa złoża Znalum i rozpoczyna odbudowę floty wojennej. Republika Rezusu gromadzi siły przy granicy w obawie przed niespodziewanym atakiem. Przyjacielu! Nieliczni potrafią żyć w ciągłym zagrożeniu. Nieliczni potrafią pokonać swój strach by poznać prawdziwe oblicze wojny. Zastanów się po której stronie chcesz walczyć i podejmij wyzwanie. Przywróć Polandii wolność lub stań się jej posiadaczem.


  • Extreme camp


  • Aktywnie i sportowo


  • Zajęcia w terenie

Program

PROGRAM OBOZU ASG IN TIME

Obóz o charakterze milsimowym. Dwie strony konfliktu:

* Morandczycy - Wierni Federacji. Żądni władzy i dóbr materialnych. Zajmują większą część Polandii. Dyscyplina i wytrwałość w dążeniu do celu to ich ogromne zalety.

* Rezusowie - Od wieków dążą do utworzenia wolnego świata i obalenia reżimu Morandczyków. Tworzą koalicję Wolnych Narodów (WN). Zepchnięci w poprzednim konflikcie do własnych granic, próbują odzyskać kontrolę i utworzyć wolną Polandię (czy tak naprawdę wolną?). Odwaga i szczytny cel prowadzą ich do zwycięstwa.

Formacja dodatkowa (wyłącznie dla doświadczonych graczy)

* Łowcy (stylizacja najemnicza) - Elitarne oddziały świetnie wyszkolonych ludzi. Nikt nie wie skąd i dla kogo pracują. Czemu kręcą się po okolicy?

DZIEŃ REKRUTA

  • Pierwsza Pomoc Medyczna w warunkach bojowych oraz zasady udzielania pomocy – postrzały, nosze, zabezpieczenie terenu, ewakuacja.
  • Regulamin bezpieczeństwa w tym m.in. okulary ochronne oraz postępowanie w sytuacji ich utraty, uszkodzenia bądź zaparowania.
  • Podstawy Pierwszej Pomocy Przedmedycznej w tym m.in. jak racjonalnie działać i nie poddać się stresowi?
  • Jak nosić repliki broni? Bezpieczne i sprawdzone sposoby noszenia i trzymania replik.
  • Sygnały i komendy – przedstawienie meldunków, komend, sygnałów bliskich i dalekich, znaków świetlnych, ręcznych i dźwiękowych.
  • Wyposażenie obozowe – ważne informacje do przyswojenia na temat replik, mundurów i wyposażenia używanego na obozie oraz prywatnie.
  • Przygotowanie do zadań – ważna teoria oraz przygotowanie do 12-godzinnego zadania w lesie, podczas którego nie wrócimy do ośrodka. Zapoznanie się ze sprzętem.
  • MilSim podczas  obozu IN TIME – omówienie i zapoznanie z zasadami, które bezwzględnie obowiązywać będą podczas obozu MilSim. Nieprzestrzeganie grozi wykreśleniem z listy uczestników.

POLIGON - STRZELNICA

  • Bezpieczeństwo strzelnicy – zapoznanie się z warunkami panującymi na obszarze działań. Podstawowe zasady bezpieczeństwa ASG.
  • Regulamin operatora – podstawowe zasady operatora ASG oraz niezbędna wiedza do tego, by wziąć udział w pojedynku na obozie.
  • Obsługa repliki – wprowadzenie do sprzętu – replika broni palnej w skali 1:1 z plastikową amunicją 6 mm napędzaną elektrycznie.
  • Postawa strzelecka – strzelanie dynamiczne i pozycyjne, czynniki celności, przygotowanie do 12-godzinnego zadania.
  • Celność – nauka celnego oddania strzału oraz postawy strzeleckie wykorzystywane do działań defensywnych.
  • Stopnie trudności – strzelanie ze zmiennym stopniem trudności oraz przy wykorzystaniu różnego rodzaju przeszkód.
  • Więcej niż jeden cel – strzelanie do wielu celów z różnych postaw strzeleckich. Zmienny kierunek prowadzenia ognia.
  • Refleks – szybkie dobycie repliki pistoletu lub karabinu w momencie zagrożenia.

ROZPOCZĘCIE DZIAŁAŃ - PROLOG

  • Inscenizacja rozpoczynająca scenariusz. Wejście do gry. Rozpoczęcie zadania i przeniknięcie do realiów gry.
  • Scenariusz i karty zadań – omówienie i zapoznanie się ze szczegółami scenariusza, rozdanie kart zadań dowódcom frakcji.
  • Działania bojowe – rozpoczęcie działań nocnych. Kontrola sytuacji, sprzętu, wyposażenia i rozpoczęcie zadania.
  • Finalne zadanie! 12-godzinna akcja bojowa w lesie (trwanie akcji również w nocy, zależnie od warunków pogodowych), do której przygotujemy się przez czas trwania obozu.

Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par skarpetek cienkich za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec nóż element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.
Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.

Zapewniamy: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.

Repliki do dyspozycji uczestników:

Cyma 028 - Replika AK 47
G608 - Replika G36C
G5 Galaxy - Replika MP5K
JG070 - Replika MP5
MB 02 - Replika L96

Na obóz można zabrać replikę ASG – używanie  jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:

KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 - strzelanie serią
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS

oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folie przeciwdeszczową. Zalecamy również maskę ochronną na twarz.

NA LUZIE

  • Wielka baloniada - turniej z balonami na wodę.
  • Wspólne ognisko z pieczonymi kiełbaskami.
  • Dyskoteki tematyczne - zabawy i tańce.
  • Pokój planszówka - zbiór kultowych gier.
  • Wielki finał - uroczyste pożegnanie obozów.

Wycieczki fakultatywne:

  • Spływ kajakowy dolnym odcinkiem Łupawy wraz przewodnikiem oraz ratownikiem WOPR. Płyniemy dwuosobowymi kajakami z obowiązkowymi kamizelkami ratunkowymi. Poziom trudności rzeki – łatwy, nadający się dla osób rozpoczynających swoją przygodę ze spływami kajakowymi. Opłata dodatkowa wynosi 100 zł.

Warunkiem wyjazdu na spływ kajakowy jest minimalna ilość uczestników tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.

  • Bunkry Baterii Blüchera – zwiedzanie wraz z przewodnikiem zabytkowych bunkrów z okresu  II wojny światowej będących częścią twierdzy Ustka. Podczas wycieczki czeka was również strzelnica z historycznymi replikami oraz gorąca wojskowa grochówka. Opłata dodatkowa za wycieczkę wynosi 50 zł.

Warunkiem wyjazdu do Bunkrów Bluchera jest minimalna ilość uczestników tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.

W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku.

Zdjęcie 1 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 2 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 3 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 4 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 5 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 6 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 7 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 8 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 9 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 10 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 11 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 12 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 13 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 14 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 15 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 16 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 17 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 18 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 19 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 20 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 21 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 22 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 23 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 24 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 25 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 26 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 27 z 28. Obóz ASG In time Zdjęcie 28 z 28. Obóz ASG In time

Wyścig z czasem - gotowi? Obóz ASG In Time!

Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm