Oczy świata ponownie skierowane są ku niestabilnej Polandii. Bezpieczeństwo nie zostało w niej przywrócone mimo ogromnych starań. Linia frontu biegnie tym razem po cienkiej stronie dyplomacji i ekonomii. Wystarczy iskra aby rozpętać piekło. Ekspedycja Federacji Morandii odkrywa złoża Znalum i rozpoczyna odbudowę floty wojennej. Republika Rezusu gromadzi siły przy granicy w obawie przed niespodziewanym atakiem. Przyjacielu! Nieliczni potrafią żyć w ciągłym zagrożeniu. Nieliczni potrafią pokonać swój strach by poznać prawdziwe oblicze wojny. Zastanów się po której stronie chcesz walczyć i podejmij wyzwanie. Przywróć Polandii wolność lub stań się jej posiadaczem.
Obóz o charakterze milsimowym. Dwie strony konfliktu:
* Morandczycy - Wierni Federacji. Żądni władzy i dóbr materialnych. Zajmują większą część Polandii. Dyscyplina i wytrwałość w dążeniu do celu to ich ogromne zalety.
* Rezusowie - Od wieków dążą do utworzenia wolnego świata i obalenia reżimu Morandczyków. Tworzą koalicję Wolnych Narodów (WN). Zepchnięci w poprzednim konflikcie do własnych granic, próbują odzyskać kontrolę i utworzyć wolną Polandię (czy tak naprawdę wolną?). Odwaga i szczytny cel prowadzą ich do zwycięstwa.
Formacja dodatkowa (wyłącznie dla doświadczonych graczy)
* Łowcy (stylizacja najemnicza) - Elitarne oddziały świetnie wyszkolonych ludzi. Nikt nie wie skąd i dla kogo pracują. Czemu kręcą się po okolicy?
PROGRAM:
Dzień I Rekruta
Poligon - Strzelnica
Rozpoczęcie działań - Prolog
Co zabrać? Sprzęt który musi posiadać każdy uczestnik obozu Milsim:
- Plecak minimum 20 litrów lub maksymalnie 30 litrów bez jaskrawych kolorów;
- Bielizna, czyli 5 par skarpetek cienkich za kostkę i jedne grubsze;
- Koszulka T-shirt lub podkoszulek na zmianę;
- Latarka kompaktowa nie dużych rozmiarów;
- Karimata i śpiwór, dozwolona pałatka przeciwdeszczowa;
- Obuwie obowiązkowe: trekkingowe bez jaskrawych kolorów lub militarne za kostkę;
- Mundur osobisty lub w razie braku zostanie przydzielony obozowy. Czapka z daszkiem lub kapelusz we własnym zakresie;
- Bidon na wodę obowiązkowy lub wkład hydracyjny na wodę we własnym zakresie;
- Niezbędnik: łyżka, widelec nóż element osobisty obowiązkowy;
- Oporządzenie taktyczne we własnym zakresie;
- Opcjonalnie: replika broni ASG krótka, długa dozwolona, w przypadku braku przydziału obozowej.
Apteczka podstawowa osobista:
- Bandaż.
- Plastry z opatrunkiem;
- gaziki odkażające;
- Mała gaza.
Zapewniamy: replikę, kulki, okulary ochronne oraz mundur (rozmiar 161-182) na czas trwania obozu.
Repliki do dyspozycji uczestników:
Cyma 028 - Replika AK 47
G608 - Replika G36C
G5 Galaxy - Replika MP5K
JG070 - Replika MP5
MB 02 - Replika L96
Na obóz można zabrać replikę ASG – używanie jej musi być jednak zaakceptowane przez instruktora prowadzącego zajęcia:
KARABINY SZTURMOWE - MOC MAX 450 - strzelanie serią
REPLIKI WYBOROWE - MOC MAX 500
KARABINY MASZYNOWE MAX 450 FPS
oraz własny mundur, akcesoria, płachtę lub folie przeciwdeszczową. Zalecamy również maskę ochronną na twarz.
Na luzie:
Wycieczki fakultatywne:
Warunkiem wyjazdu na spływ kajakowy jest minimalna ilość uczestników tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
Warunkiem wyjazdu do Bunkrów Bluchera jest minimalna ilość uczestników tj. 15 osób. W przypadku nie uzbierania się grupy, środki wpłacone na wycieczkę zostaną zwrócone na Państwa konto.
W turnusie V, VI realizowane są wybrane elementy programu z uwagi na krótszy czas wypoczynku.
PREMIERA 6 GRUDNIA 2018
PREMIERA 6 GRUDNIA 2018